Název:
Nekonvenční formy marketingu a jejich vliv na spotřebitele
Autoři:
Chládková, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] CHLÁDKOVÁ, Kristýna. Nekonvenční formy marketingu a jejich vliv na spotřebitele. Brno, 2016. 116 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Martin Souček, Ph.D. Diplomová práce se zabývá zkoumáním nekonvenční formy reklamy, převážně guerilla marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metody eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů, které byly provedeny na vzorku vybraných respondentů. Na základě výsledků výzkumu jsou sestavena marketingová doporučení, která jsou vhodná pro využití v praxi.CHLÁDKOVÁ, Kristýna. Unconventional forms of the marketing and their impact on consumers. Brno, 2016. 116 p. Diploma thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Martin Souček, Ph.D. The Diploma thesis deals with unconventional advertising methods, primarily guerrilla marketing, and their impact on a consumer behaviour. The practical part uses methods of the eye-tracking and depth interviews, which were applied on a sample of selected respondents. Based on the results of the research, new marketing strategies are proposed for implementation in practice.
Klíčová slova:
eye-tracking; guerilla marketing; hloubkový rozhovor; nekonvenční reklama; spotřebitelské chování