Original title: Řízení vztahů se zákazníky v oblasti fitness služeb
Authors: Kantorek, Jaroslav
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: CRM; customer experience; customer life cycle; customer relationship management; fitness centre; fitness services; fitness služby; fitness zařízení; gym; hodnota pro zákazníka; loajalita; loyalty; posilovna; satisfaction; spokojenost; strategie; strategy; value for the customer; zákaznická zkušenost; řízení vztahů se zákazníky; životní cyklus zákazníka

Institution: Mendel University in Brno (web)
Document availability information: Available in the digital repository of Mendel University.
Original record: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=102135

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-636811


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Mendel University in Brno
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-09-05, last modified 2024-09-06


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share