Název:
Využití nástrojů elektronického marketingu
Autoři:
Bosák, Marek Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje problematice využití nástrojů elektronického marke-tingu. Literární přehled je zaměřen na popis prostředí internetového marketingu v ČR a charakterizuje v uceleném pojetí jeho jednotlivé nástroje. V navazující vlastní práci jsou vybrané nástroje aplikovány v rámci případové studie a následně vyhodnoceny pomoci vhodných ukazatelů. Na základě vlastní práce jsou vyvozena obecná doporučení pro aplikaci nástrojů a jejich správu. Hlavním přínosem práce je seřazení nástrojů internetového marketingu dle jejich efektivity a vytvoření obecného postupu pro jejich vyhodnocení.This thesis deals with the issue of using the instruments of electronic marketing. Literature review focuses on the description of the enviroment of internet market-ing in the Czech republic and characterizes its individual instruments in coherent conception. In following part of thesis are applied chosen instruments in the multiple case study and then evaluated using appropriate indicators. On the basis of study are inferred general recommendations for the application and maintance of selected instruments. The main contribution of this work is to sort internet marketing instruments according to their efficiency and create a general procedure for their evaluation.
Klíčová slova:
facebook; internetový marketing; PPC; SEO; sociálni sítě