Original title:
E-marketing a podpora cestovního ruchu v obci Nivnice
Authors:
Pavelková, Tereza Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na propagaci obce Nivnice v prostředí internetu a zároveň na podporu cestovního ruchu v obci. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhů na zlepšení propagace na internetu prostřednictvím webové prezentace obce, sociálních sítí a portálů podporujících cestovní ruch. Obsahem práce je analýza současného stavu informační architektury webu a úroveň propagace na sociálních sítích a portálech podporující cestovní ruch. Součástí je zjištění uživatelských požadavků prostřednictvím dotazníkového šetření. S pomocí získaných závěrů je vytvořena nová informační architektura webu, která má za cíl podporovat cestovní ruch v obci, a v neposlední řadě jsou navrhnuty inovace ve využívání sociálních sítí.Bachelor thesis is focused on the promotion of village Nivnice on the internet and also to promote tourism in the village. The main objective is to develop proposals to improve the promotion on the Internet through the website of the municipality, social networks and portals that support tourism. This work contains an analysis of the current state of Web architecture and level of promotion on social networks and portals that support tourism. Part of the findings of user requirements through a questionnaire survey. With the help of the conclusions is obtained, a new information architecture site, which aims to promote tourism in the community and ultimately are designed innovation in the use of social networks.
Keywords:
cestovní ruch; obec; sociálni sítě