Název:
Ochrana osobných údajov v podnikání obchodnej spoločnosti se zameraním na marketing
Autoři:
Beňová, Magdaléna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Beňová, M. Ochrana osobních údajů v podnikání obchodní společnosti se zaměřením na marketing. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá problematikou ochrany osobních údajů v souvislosti s přijetím Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), v květnu 2018. Problematika je vztažena na obchodní společnosti, zabývající se zpracováním osobních údajů současných i potenciálních zákazníků, v souvislosti s marketingovými aktivitami společnosti. Cílem práce je navrhnout soubor doporučení pro marketingové oddělení vybrané obchodní společnosti tak, aby marketingové aktivity byli v plném souladu s GDPR. Cílem práce je současně navrhnout doporučení pro obchodní společnosti šířící obchodní oznámení telefonicky, nebo formou e-mailu, bez jakéhokoliv předchozího kontaktu se zákazníkem, tak aby tyto aktivity bezpodmínečně splňovali principy stanovené nařízením GDPR a budoucím nařízením ePrivacy.Beňová, M. Personal data protection in the practice of business companies based on marketing activities. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. The bachelor thesis deals with the issue of personal data protection in the context of the regulation adoption from May 2018 – General Data Protection Regulation (GDPR). The issue is related to business companies handling personal data of customers and prospects, as a part of their marketing activities. The aim of the bachelor thesis is to propose a set of recommendations for marketing department of the specific business company, to ensure that this department entirely complies with the General Data Protection Regulation. No less important objective of the thesis is to propose GDPR and future ePrivacy regulation compliant recommendations for business companies performing “cold call” and “cold e-mailing” activities, without any previous contact with the potential customer.
Klíčová slova:
data protection; ePrivacy; GDPR; marketing activities; marketingové aktivity; nevyžádaný e-mail; nevyžádaný telefonát; ochrana údajů; osobní údaje; personal data; unsolicited call; unsolicited e-mail