Název:
Využití content marketingu u e-shopů se zdravou výživou
Autoři:
Ondrašíková, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá vlivem content marketingu na chování spotřebitele při ná-kupu zdravé výživy na e-shopu. V první fázi na základě dotazníkového šetření me-zi spotřebiteli, které identifikuje zákazníky nakupující zdravou výživu na e-shopu, jejich preference při výběru obchodu a postoje k jednotlivým typům obsahu. V druhé fázi se práce zabývá hodnocením e-shopů po stránce použitelnosti a pří-stupnosti webu. Závěr bakalářské práce přináší shrnutí získaných výsledků a for-muluje návrhy pro úspěšný web v oblasti zdravé výživy. Klíčová slova Obsahový marketing, e-shop, zdravá výživa, spotřebitel, webový obsah, přístup-nost webuThis thesis describes the influence of content marketing on consumer behavior when buying healthy nutrition on e-shop. In the first phase, based on the survey among consumers that identifies consumers buying healthy nutrition on e-shop, their preferences when choosing a store and attitudes towards various types of content. In the second phase, the work describes the evaluation of e-shops by the usability and accessibility of website. Conclusion of the thesis gives a summary of the results and formulate proposals for a successful website about healthy nutrition.
Klíčová slova:
e-shop; obsahový marketing; přístupnost webu; spotřebitel; webový obsah; zdravá výživa