Název:
Trojrozměrné modely v merchandisingu
Autoři:
Novosadová, Hana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou maloobchodu a merchandisingu, konkrétně takzvaným visual merchandisingem. Práce se zaměřuje na jednotlivé prvky, které tvoří prostředí maloobchodu a vytváří pro zákazníky příjemnou nákupní atmosféru. Praktická část aplikuje získané poznatky na řešení rozhodovacího problému o osvětlení prodejny. Pomocí vymodelování prodejen v 3D softwaru a následného kvalitativního výzkumu preferencí spotřebitelů k jednotlivým návrhům, jsou zjišťovány možnosti osvětlení prodejen.The Diploma thesis deals with retail, merchandising and visual merchandising. The thesis focuses on every element that forms shopping environment and creates pleasant shopping atmosphere for the customers. The practical part tries to show a way how to make a decision about lighting a store. Models of different shops are made in 3D graphics with different lighting setting and a quality research shows which of them would the customers prefer the most.
Klíčová slova:
maloobchod; merchandising; nákupní prostředí; trojrozměrné modelování; vizuální merchandising