Název:
Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu
Autoři:
Urbánek, Michal Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Urbánek, M. Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářské práce s názvem Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu se zaměřuje na vytvoření internetové marketingové kampaně pro zvolený podnik. První část práce obsahuje základní informace o nástrojích elektronického marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové situace vybraného podniku, analýze jeho konkurence a především samotnému návrhu internetové kampaně. Součástí práce je také zhodnocení návrhu a jeho ekonomický přínos.Urbánek, M. Enhancing the competitiveness of small company through electronic marketing. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. This bachelor thesis called Enhancing the competitiveness of small enterprise through electronic marketing is focused on the creation of an Internet marketing campaign for the selected company. The first part of thesis contains basic informations about tools of electronic marketing. The second part is devoted to the analysis of marketing situation of the selected company, to the analysis of its competitors and mainly to the proposal of Internet campaign. Thesis also includes evaluation of the proposal and its economic benefits.
Klíčová slova:
Google AdWords; internet; kampaň; marketing; PPC reklama; SEO; Sklik