Original title:
Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů
Authors:
Patočková, Anna Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce zkoumá povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů. Stěžejním cílem práce je zjistit rozsah informovanosti spotřebitelů týkající se společenské odpovědnosti firem a následně firmám podat doporučení, které povedou k případnému zvýšení povědomí. Z důvodu komplexního naplnění hlavního cíle jsou v práci stanoveny i cíle dílčí, které vycházejí se sestavených výzkumných otázek. Všechna doporučení jsou navržena na základě předchozího zhodnocení spotřebitelského povědomí a vycházejí z primárního šetření, jehož součástí je jak kvalitativní, tak i kvantitativní výzkum. Samotné primární šetření je vyhotoveno ze sekundárních dat, které jsou součástí teoretické části práce.This diploma thesis is focused on the examination of awareness of corporate social responsibility among consumers. The main goal of this thesis is to determine the extent of consumer awareness regarding corporate social responsibility and then create a set of recommendations for companies that will lead to a possible increase in awareness. Due to the comprehensive fulfilment of the main goal, partial goals are set up as well, which are based on the compiled research questions. All recommendations are designed on the basis of a previous assessment of consumer awareness and on a primary survey, which includes both qualitative and quantitative research. The primary survey itself is made from secondary data, which are part of the theoretical part of the work.
Keywords:
consumer; corporate social responsibility; CSR; společenská odpovědnost firem; spotřebitel; sustainable development; udržitelný rozvoj