Original title:
Image místních akčních skupin: Kraj Vysočina
Authors:
Franková, Michaela Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením image místních akčních skupin na území Kraje Vysočina. V rámci teoretického ukotvení práce jsou řešeny relevantní pojmy jako marketingová komunikace, mediální obraz, image, identita a místní akční skupiny. Další část práce charakterizuje území Kraje Vysočina, v němž se sledované místní akční skupiny nacházejí. Stěžejní kapitola práce se zabývá podrobnou analýzou online PR aktivit místních akčních skupin a sleduje ukotvení identity v jejich strategiích. Další část stěžejní kapitoly analyzuje počet zmínek a vytvořený mediální obraz o místních akčních skupinách ve vybraných médiích. Závěrečná část práce hodnotí rozdílné přístupy MAS k budování identity v kontextu vnějšího obrazu a navrhuje doporučení pro oblast online PR aktivit.This diploma thesis deals with the evaluation of the image of local action groups in the Vysočina Region. Within the theoretical part of the work, relevant terms such as marketing communication, media image, image, identity and local action groups are addressed. The next part of the document characterizes the territory of the Vysočina Region, where the monitored local action groups are located. The main chapter deals with a detailed analysis of online PR activities of local action groups and monitors the embedding of identity in their strategies. The next part of the main chapter analyses the number of mentions and the created media image of local action groups in selected media. The final part of the work evaluates the different approaches to building identity of LAGs in the context of the external image and proposes recommendations for online PR activities.
Keywords:
identita; identity; image; Kraj Vysočina; local action groups; marketing communication; marketingová komunikace; media image; mediální obraz; Místní akční skupiny (MAS); PR; Vysočina