Název:
Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh v ČR
Autoři:
Foretová, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Foretová, M. Návrh marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lo-kální trh ČR. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem bakalářské práce je navržení marketingové strategie Georges Sohet & Fils pro vstup na lokální trh ČR. Práce je rozdělena do dvou částí. První, literární re-šerše, se zabývá informacemi o marketingu ve vinařství, marketingové strategii a marketingovým průzkumem trhu. Druhá část aplikuje poznatky z části teoretické na vybraný podnik. V závěru jsou výsledky shrnuty a navržena marketingová strategie pro vstup na lokální trh ČR.Plan for marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. The aim of this Bachelor study is to propose a marketing strategy Georges Sohet & Fils to enter the local market of the Czech Republic. The work is divided into two parts. The first part, a literature review, deals with information about marketing in wine making, marketing strategy and marketing market re-search. The second part applies the content of the theoretical part to the selected company. In the conclusion, the results are summarized and proposed the mar-keting strategy to enter the local market of the Czech Republic.
Klíčová slova:
kvalitativní průzkum; marketingová strategie; marketingový průzkum; PESTE analýza; SWOT analýza