Název:
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Autoři:
Pavlicová, Karolína Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] PAVLICOVÁ, Karolína. Nové trendy v oblasti in-store komunikace. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá in-store komunikací v místě prodeje. Zjišťuje a popisuje účinnost POP nástrojů na trhu. Dále identifikuje nejnovější POP nástroje a shop-in-shop služeb poskytovaných firmou DEKOR s. r. o. Na základě současného stavu na trhu představuje nové trendy v oblasti in-store v České republice i v zahraničí. Z výsledků získaných pomocí hloubkového rozvoru s ředitelem firmy jsou navrhnuty doporučení pro subjekty, které působí na trhu v tomto oboru.PAVLICOVÁ, Karolína. New trends in in-store communication field. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2015. This Bachelor thesis concerns in-store communication in the point of sale. Thesis analy-zes and describes efficiency of POP tools on the market. Moreover, thesis identifies the newest POP tools and shop-in-shop services provided by company DEKOR s. r. o. Based on a current condition on the market, the thesis presents new trends in field of national and international in-store communication. Recommendations, formed on an in-depth interview with director of company DEKOR, s. r. o., are proposed to subjects, which operate on the market in this field.
Klíčová slova:
in-store komunikace; marketingová komunikace; místo prodeje