Original title:
Marketingová strategie společnosti OPTYS, s.r.o.
Authors:
Dohnálková, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Optys, spol. s r. o. zaměřenou na cílovou skupinu myslivci. V teoretické části práce jsou definovány pojmy marketingu, na něž je navazováno v praktické části. V praktické části je seznámení s firmou Optys, spol. s r. o. a se současnou situací v oblasti produktů určených myslivcům. Práce dále pojednává o samotné cílové skupině. Je provedena interpretace kódovaných dat kvalitativní sondy a vztažení výsledků k marketingovému mixu, na základě čehož dochází k tvorbě doporučení.The focus of this Bachelor thesis is on the marketing strategy of Optys, spol. s.r.o. company whose target group is huntsmen. The concepts of marketing are defined in the theoretical part of this thesis and on those the empirical part expands upon. An introduction with the company Optys, spol. s.r.o. and with a current situation in the field of products for huntsmen is presented in the empirical part. The thesis furthermore deals with the target group itself. An interpretation of the coded data from a qualitative probe and relating them to the marketing mix is executed on which basis the recommendation is created.
Keywords:
kvalitativní výzkum; marketing; marketingová mix; marketingová strategie; myslivci