Original title:
Zefektivnění webové prezentace firmy Česká Zbrojovka a.s.
Authors:
Lekešová, Tereza Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na zefektivnění internetové komunikace firmy Česká Zbrojovka a. s. prostřednictvím webové prezentace a aktivit na internetu. V analytické části je zhodnocena informační architektura webu a vizuální rozhraní. Je proveden rozbor aktivity na sociálních sítích firmy, ověřená klíčová slova ve vyhledávačích, zhodnocená data z webových statistik během let 2012 a 2015 a data z Google Analytics od roku 2015. Na základě všech informací je vytvořena SWOT analýza. V návrhové části jsou uvedeny možnosti efektivnější komunikace skrz webové stránky a sociální sítě. Řešení jsou navržená na základě výsledků z webové statistiky. Dále jsou uvedeny nástroje, které by firma mohla v Google Analytics aktivovat a následně tato data vyhodnocovat.Bachelor thesis is focused on streamlining internet communication of Ceska Zbrojovka a. s. through companys website and internet activities. Analytical part of the thesis is focused on evaluation of web architecture and web design. This part of the thesis also contains social network activities, keywords in search engines, data from web statistics during 2012 and 2015 and data from Google Analytics since 2015. SWOT analysis is based on previous informations. Proposal part is focused on efficient communication of website and social networks. Proposed possible solutions are based on results of web statistics. There are also introduced tools within Google Analytics, which should the company activate and evaluate afterwords.
Keywords:
Google Analytics; SEO optimalizace; sociálni sítě; web marketing