Original title:
Návrh strategie budoucího rozvoje podniku
Authors:
Němcová, Soňa Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] NĚMCOVÁ, S. Návrh strategie budoucího rozvoje podniku. Diplomová práce. Brno, 2014. Diplomová práce se zabývá návrhem strategie pro budoucí rozvoj Restaurace U Němců. Hlavním cílem je na základě analýzy činnosti podniku její srovnání s ostatními konkurenty, zvážení příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek a navrhnout strategii pro budoucí rozvoj podniku v oblasti slavnostních událostí, který v současné době zvažuje optimální možnosti udržení se na trhu a zvýšení tržeb. Práce je zaměřena na podrobnější prozkoumání potenciálu v pořádání svateb ve zvoleném podniku. V rámci diplomové práce je provedeno dotazníkové šetření potenciálních zákazníků, jenž má za úkol zjistit, které faktory respondenty ovlivňují při výběru svatebního místa. Podle použité metodiky bylo zjištěno, že navržená strategie v konání slavnostních událostí a to především v organizaci svateb má potenciál pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku.NĚMCOVÁ, S. Draft strategy for the future development of the company. Diploma thesis. Brno, 2014. This thesis describes the design strategy for the future development of Re-starant U Němců. The main objective is to analyze the activity of the company compared to its other competitors, considering the opportunities, threats, strengths and weaknesses and propose a strategy for the future development of the company in the ceremony, which is currently considering the best options remain on the market and increase sales. The work is focused on a more detailed examination of the potential in organizing weddings in the chosen company. The thesis is carried out a survey of potential customers, which is required to determine which factors influence the selection of place for wedding. According to the methodology used, it was found that the proposed strategy in holding festive events, especially in the organization of weddings has the potential to increase the company's competitiveness.
Keywords:
marketingový výzkum; matice SPACE; PESTE analýza; prostředí podniku; restaurace; strategie; svatba; SWOT analýza