Original title: Budování značky v mezinárodní organizaci AIESEC
Translated title: Brand Building in AIESEC International Organization
Authors: Vondráčková, Petra ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mydlo, Jaroslav (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato bakalářská práce popisuje přístupy vedoucí k budování značky. Teoretická část je věnována způsobům budování identity značky. Praktická část je zaměřena na budování značky v organizaci AIESEC. Jedná se především o analýzu aktivit, které vedly k budování značky organizace a dále o nastínění kroku, které by měly být uskutečněny k posílení značky.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6292

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6321


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share