Original title:
Komparace městského marketingu Brna a Vídně
Authors:
Boček, Adam Document type: Bachelor's theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce rozebírá problematiku městského marketingu, se zaměřením na oblast cestovního ruchu, pomocí srovnání dvou středoevropských měst Vídně a Brna. Teoretická část má za cíl definovat jednotlivé pojmy nutné pro pochopení a správnou aplikaci v části druhé. Praktická část se pak zaměřuje především na komparaci obou míst pomocí analýzy SWOT. Díky této analýze, provedené na základě dat získaných ze sociologického výzkumu a sekundárních zdrojů, sleduje práce trendy v oblasti marketingu cestovního ruchu v obou městech. Hlavním cílem práce je komparace marketingových aktivit obou měst (Brna a Vídně) na poli cestovního ruchu.The thesis deals with the issue of urban marketing with a focus on tourism, comparing two Central European cities, Vienna and Brno. The theoretical part aims to define the individual concepts necessary for understanding and correct application in the second part. The practical part focuses mainly on comparison of both sites using SWOT analysis. Thanks to this analysis, based on data from sociological research and secondary sources, trends in tourism marketing in both cities are monitored. The main aim of the thesis is to compare the marketing activities of both cities (Brno and Vienna) in the field of tourism.
Keywords:
Brno; cestovní ruch; komparace; marketing; Vídeň