Název: Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie
Autoři: Gavendová, Tereza
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analysis of 7P; analysis of the external environment; analysis of the internal environment; analýza 7P; analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; marketing mix; marketing research; marketingový mix; marketingový výzkum; SLEPT analysis; SLEPT analýza; SWOT analysis; SWOT analýza

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=90468

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-632120


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet