Název:
Návrh strategie pro nově vznikající vinařství Starý Vrch
Autoři:
Polický, Lukáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] POLICKÝ, L. Návrh strategie pro nově vznikající vinařství Starý vrch. Bakalářská prá-ce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015 Bakalářská práce se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí nově vzniklé společnosti Starý vrch, která se zabývá výrobou a prodejem vín. Cílem práce je navrhnout strategii pro společnost na období 5let. V teoretické části je shrnuta problematika týkající se strategií, vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části je popsána společnost pomocí principu klíčových faktorů, okolí společnosti dle PESTE analýzy a vypracování strategie pomocí SWOT analýzy. Výstupem práce je shrnutí příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek a navrh-nutí strategie.POLICKY, L. Draft of the strategies for new wine company Stary vrch. Bachelor thesis, Brno: Mendel University in Brno, 2015 This thesis deals with analysis of internal and external environment of the new company Stary vrch, which is concerned with production and sale of wine. The aim of the work is to suggest strategies for 5 years period. In theoretical section are summarized issues of strategies, internal and exter-nal environment. In practical part is characterized company according to key factors principle, external environment according to PESTE analysis and make strategy by SWOT analysis. Result is summary of opportunities, threats, weakness and strength and sug-gestion of strategy.
Klíčová slova:
klíčové faktory; PESTE analýza; vnitřní prostředí