Original title:
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Authors:
Košatka, Jaroslav Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá současným stavem marketingové strategie společnosti IKEA a jeho zlepšení. Na základě analýzy marketingového mixu společnosti IKEA obecně, s důkladným rozborem jedné z jeho složek, konkrétně místa distribuce, bakalářská práce navrhuje zlepšení právě pro tuto složku marketingového mixu. Metodou pro analýzu chování zákazníků na obchodním domě IKEA Brno bylo jejich přímé sledování, jehož výsledky slouží pro další práci. Na základě právě těchto výsledků bylo, s přihlédnutím na již provedené analýzy od jiných autorů, které se zabývají chováním zákazníků v obchodních centrech, nebo nákupních domech, navrženo několik podnětů, které by vylepšili jednu ze složek marketingového mixu a tím potencionálně zvýšili ekonomické ukazatele společnosti IKEA.This bachelor's thesis deals with the current state of the marketing strategy of the IKEA company and its improvement. Based on the analysis of the marketing mix of IKEA in general, with a thorough analysis of one of its components, namely the placement, this bachelor thesis proposes improvements for this component of the marketing mix. The method for analyzing the behavior of customers at the IKEA Brno department store was their direct monitoring, whose results serve for further work. On the basis of these results and taking into the account the analyzes already made by other authors, who deal with customer behavior in shopping centers or shopping malls, I propose several suggestions, which would improve one of the components of the marketing mix and thereby potentially increase the economic indicators of IKEA.
Keywords:
chování zákazníků; customer behavior; IKEA; marketing mix; marketingový mix