Název:
Marketingová strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn
Autoři:
Kozáková, Ivana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingové strategie ART muzea pro neziskovou organizaci ART mlýn Bohuslavice -- Kyjov. V úvodu práce je vymezena problematika a v práci použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje marketingu. V praktické části jsou teoretická východiska aplikována na zmíněnou neziskovou organizaci a její stálou muzejní expozici. Cílem práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace ART mlýn, včetně analýzy jejích dosavadních činností a dále návrh marketingového mixu ART muzea. Na základě zjištěných poznatků je doporučena vhodná marketingová strategie. Závěr práce obsahuje další marketingová doporučení rozvoje organizace.The main objective of this thesis is to develop a marketing strategy for an ART museum which is run by the non-profit organisation ART mill Bohuslavice - Kyjov. The introduction is defining the subject and the work methods used. The theoreti-cal section defines the basic concepts and tools of marketing. In the practical secti-on, the theory is applied to the non-profit organization and its permanent exhibiti-on. The aim of the thesis is to analyse the internal and external environment of the organization ART mill, including an analysis of past activities and a proposal for the ART museum marketing mix. Based on the findings the thesis recommends a suitable marketing strategy. The conclusion contains recommendations for further marketing developments for the organisation.
Klíčová slova:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; muzea; nezisková organizace; SWOT analýza