Název:
Virtuální prohlídka kampusu Mendelovy univerzity v Brně
Autoři:
Korolkov, Michal Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je vytvoření virtuální prohlídky kampusu Mendelovy univerzity, kterou lze zobrazit v Oculus Rift. Virtuální prohlídka je vytvořena v herním enginu Unity a jednotlivé modely v grafickém programu SketchUp Make. Interakce s modelem je zajištěna animací nebo skripty v jazyce C#. V práci je použit modul programu SketchUp pro úpravu modelů, který slouží k odstranění přebytečných materiálů, hran, ploch a jiné. Dále jsou v práci popsány techniky použité v Unity pro snížení nároků na výpočetní výkon (například LOD, culling, bump mapping a další).The aim of this thesis is to create a virtual Mendel university campus walkthrough that can be viewed in the Oculus Rift. The virtual walkthrough is based on the Unity engine, models are made with the SketchUp Make program. Model interaction is implemented using animations or C# scripts. In this work, a SketchUp module has been used for that serves to delete surplus material, edges, surfaces and other. This work also describes techniques that have been used in Unity to decrease computing power requirements (e.g. LOD, culling, bump mapping and other).
Klíčová slova:
areál Mendelovy univerzity v Brně; Oculus Rift; optimalizační techniky; SketchUp; Unity; virtuální prohlídka