Název:
Zhodnotenie povedomia o značke Barceló na území Českej republiky
Autoři:
Zajacová, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení povědomí o značce Barceló, konkrétně na znalost pětihvězdičkového hotelu Barceló Brno Palace. Analytická část sestává z charakteristiky hotelu, vypracované SWOT analýzy, analýzy konkurence a návštěvnosti. V rámci vyhodnocení současného stavu byl proveden výzkum na území České republiky. Závěry tohoto výzkumu byly využity v návrzích ke zlepšení strategie hotelu, aby byla více zaměřena na Českou republiku.The bachelor's thesis focuses on the awareness assessment of the Barceló brand, specifically on the knowledge of the five-star hotel Barceló Brno Palace. The analytical part consists of the hotel characteristics, SWOT analysis, competition analysis and attendance analysis. As part of the current evaluation of the situation, research was carried out in the Czech Republic. The findings of this research were used in proposals to improve the hotel's strategy to make it more focused on the Czech Republic.
Klíčová slova:
analýza konkurence; cestovní ruch; competition analysis; marketing communication; marketingová komunikace; segmentace; segmentation; SWOT analysis; SWOT analýza; tourism