Original title:
Marketingové zhodnocení lyžařského areálu
Authors:
Huňková, Lenka Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na marketingové zhodnocení a spokojenost návštěvníků střediska Dolní Morava Relax&Sport Resort v průběhu zimní sezóny. Hlavní náplní práce je popis stávajícího stavu a následné vyhodnocení spokojenosti s nabídkou služeb a důležitá je i identifikace zákazníka. Práce obsahuje teoretickou část, která definuje základní pojmy související s marketingem, službami a cestovním ruchem. Praktická část je pak složena z charakteristiky resortu, popisu služeb a výsledků dotazníkového šetření. Závěr práce je pak věnován návrhům a doporučením.My thesis is focused on the marketing evaluation of the visitors of Dolni Morava Relax & Sport Resort during the winter season. The main content of the thesis is the description of the current state and consequent evaluation of satisfaction with offered service. Identification of the client is also important. The thesis includes theoretical part which defines basic terms related to marketing, services and tourism and of practical part which consists of the characteristics of the resort, description of the service and results of a survey. The conclusion is dedicated to suggestions and recommendations.
Keywords:
Dolní Morava Relax&Sport Resort; marketingové zhodnocení; návštěvníci; služby