Original title:
Návrh marketingové kampaně pro Knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Authors:
Matějková, Kateřina Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Předmětem bakalářské práce je návrh marketingové kampaně ke zvýšení konkurenceschopnosti a návštěvnosti v knihovně Jiřího Mahena v Brně. V práci se popisuje a vysvětluje problematika týkající se neziskových organizací, konkrétně příspěvkových organizací. Teoretická část se dále zaměřuje na způsoby financování neziskových organizací, a na řízení vztahů se zákazníkem. Na základě dostupných informací je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí, sestaven rozšířený marketingový mix, rozebrány výsledky marketingového průzkumu a z analýz jsou stanovena doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti.Subject of this bachelor thesis is design a marketing campaign to increase competitiveness and attendance in Knihovna Jiřího Mahena in Brno. The thesis describes and explains the issues relating to non-profit organizations, in particular governmental organizations. The theoretical part enlarged on ways to finance non-profit organizations, and customer relationship management. Pursuant to available information are compiled an internal and external analysis, an extensive marketing mix analysis and describes the results of marketing research and proposed recommendations to increase competitive.
Keywords:
analýza vnitřního a vnějšího prostředí; Knihovna Jiřího Mahena v Brně; marketingová kampaň; marketingová strategie; marketingový mix; marketingový průzkum; neziskový sektor