Original title:
Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní chování spotřebitele
Authors:
Hladný, Ladislav Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] HLADNÝ, L. Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotře-bitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Práce se zabývá zkoumáním vlivu rozmístění piva v regálech na nákupní roz-hodování spotřebitelů. Cílem je popsání spotřebitelského chování v oblasti piva prodávaného v regálech, zejména vlivu rozmístění produktů na spotřebitelovu pozornost a následné rozhodování. Dále budou stanovena doporučení pro sub-jekty působící na tomto trhu. Pro splnění tohoto cíle bylo využito metody eye-trackingu (n=24), hloubkových rozhovorů (n=24) a dotazníkového šetření (n=118).HLADNÝ, L. Effects of product placement on shelves on consumer purchasing de-cisions. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020. The diploma thesis focuses on effects of product placement on shelves on consumer purchasing decision. The aim of the thesis is to describe consumer be-haviour in the field of beer sold on shelves, the effect of product placement on consumer attention and decision making. Recommendations for subjects in this market will also be set. To realize this aim were used eye-tracking method (n=24), in-depth interviews (n=24) and questionnaire (n=308).
Keywords:
beer; chování spotřebitele; consumer behaviour; eye-tracking; nákupní rozhodování; pivo; purchasing decision