Original title: Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotřebiteľa na slovenskom a českom trhu
Authors: Bátorová, Monika
Document type: Master’s theses
Year: 2020
Language: slo
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer behaviour; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; private label; privátní značka; qualitative research; quantitative research; segmentace; segmentation; spotřebitelské chování; traditional brand; tradiční značka

Institution: Mendel University in Brno (web)
Document availability information: Available in the digital repository of Mendel University.
Original record: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107745

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-628927


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Mendel University in Brno
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-09-05, last modified 2024-09-06


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share