Original title:
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Authors:
Kaščáková, Martina Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech. Byla provedena analýza využívaných nástrojů online marketingu vybraných internetových obchodů, která byla doplněna informacemi z nástrojů Google Analytics a MailChimp, součástí je také heat mapa jednoho z analyzovaných e-shopů. Druhá část vlastní práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitelů v internetových obchodech s důrazem na nákup kancelářských židlí. Analýza byla provedena na základě dotazníkového šetření, jehož nedílnou součástí bylo zjištění vlivu vybraných komunikačních nástrojů. Na základě výsledků byla stanovena doporučení pro internetové obchody, které se zabývají prodejem kancelářských židlí v České republice.The thesis deals with consumer behaviour of buying office chairs in online stores. At first it is focused on main online marketing tools of analyzed online stores. This general analysis is supplemented by data from Google Analytics, MailChimp and a heat map of one particular online store. The second major part of the thesis contains analyzed consumer behaviour by a questionnaire survey. It was executed in order to trace behaviour of respondents in online stores focusing on an office chair purchase. An integral part is a detection of communication activities influence consumers need. Based on a combination of results, the recommendations for the office chair e-shops in the Czech Republic were designed.
Keywords:
dotazníkové šetření; Google Analytics; internetové obchody; nákup kancelářských židlí; online marketing; spotřební chování