Název:
Úloha obalů při nákupu produktů na trhu s čajem
Autoři:
Balcárková, Aneta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování s důrazem na úlohou obalu na trhu s čajem pro osoby ve věku 20-30 let v českém prostředí. Využívá se zde metody hloubkového rozhovoru a doplňující eye trackingové technologie. Práce si klade za cíl sestavit model chování spotřebitele, k jehož dosažení vedou dílčí cíle v práci kladené. Výsledky také poskytují doporučení pro dané odvětví.The diploma thehis deals with the consumer behaviour with putting emphasis on packagage at tea market for young people at age 20-30 in Czech republic. In-depth interview and the eye tracking technology methods are used. Thesis aims to create a model of consumer behaviour. The results suggest recommendation at this market.
Klíčová slova:
eye tracking; hloubkový rozhovor; obal; spotřebitelské chování; čaj