Original title:
Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení - oční kliniky
Authors:
Kalíšková, Magda Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Kalíšková, M. Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení – oční kliniky. Brno, 2018. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Diplomová práce je zaměřena chováním spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení, konkrétně oční kliniky. Práce se zabývá a zkoumá faktory ovlivňující spotřebitele při výběru zdravotnického zařízení, motivy, které ho vedou k podstoupení případně nepodstoupení laserové operace očí a jak na něj působí marketing očních klinik. Ve vlastní práci jsou využity metody kvantitativního výzkumu a kvalitativního šetření hloubkovými rozhovory. Na základě získaných výsledků z šetření jsou uvedena konkrétní doporučení pro praxi.Kalíšková, M. Consumers’ behaviour when choosing a medical facility – eye clinic. Brno 2018. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. This diploma thesis deals with the consumers’ behaviour in the process of selecting a medical facility – eye clinic. The thesis examines factors which influence the consumers when picking a medical facility, the motives that lead them to undergo or not to undergo the laser eye surgery and how the consumer is influenced by marketing of the eye clinics. Quantitative research and qualitative survey, in-depth interviews, have been used in the practical part of the thesis. Specific recommendations to be put into practice are given based on the results of the research.
Keywords:
chování spotřebitele; hloubkový rozhovor; marketingový mix; propagace; refrakční oční vady; spotřebitel; zdravotnické zařízení