Original title:
Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik
Authors:
Hamerská, Marie Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve sféře firem s bližším zaměřením na vizuální komunikaci. Navrhuje změny v současné volbě komunikačních nástrojů včetně vizuální prezentace produktu Kávolády. Návrhy jsou vytvořeny na základě situačních analýz vnějšího i vnitřního prostředí, za pomocí Porterova modelu 5 hybných sil, McKinseyho modelu 7S a kvantitativního výzkumu. Při tvorbě návrhů byl také kladen důraz na splnění požadavků a přání jednatele společnosti. Dalšími využitými nástroji byly grafické nástroje Adobe a online nástroje propagace Google. Výsledkem je návrh změn komunikačního mixu zahrnující finanční náklady a doporučený časový plán jejich realizace a grafický manuál s definovanými pravidly používání prvků jednotného vizuálního stylu včetně příkladů využití.Bachelor thesis covers marketing communication topic in the corporate sphere while focusing on a visual aspect of it. It proposes changes of communication tools including a new visual presentation of a Kávolada product. All the proposals are based on an analysis of inner and outer factors, applying the Porter’s Five Forces model, McKinsey’s 7S model and survey data. Finally, the proposals are also result of applied requirements and principles of the company management. Adobe graphic tools and Google online promotion tools were also used in the thesis. This resulted in a proposal for a communication changes, including financial costs and recommended schedule of realization and graphic manual defining basic rules for visual presentation with examples of its usage.
Keywords:
chocolate and coffee market; corporate design; grafický manuál; graphic manual; jednotný vizuální styl; marketing communication; marketingová komunikace; obal produktu; online promotion; online propagace; packaging design; trh s čokoládou a kávou; visual communication; vizuální komunikace