Original title:
Propagace firmy SILEX Moravia s.r.o. na webu a sociálních sítích
Authors:
Daníček, Tomáš Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá zkvalitněním propagace firmy SILEX Moravia s.r.o. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola se věnuje teorii webové prezentace, druhá pak propagaci na facebooku. Praktická část se zaměřuje na tvorbu designu webových stránek tak, aby byla pro uživatele co nejpřehlednější a pro firmu co nejpřínosnější. Dále byla vytvořena facebooková stránka, na které bylo otestováno několik metod propagace. Úspěšnost těchto metod bude sledována a v závěru práce vyhodnocena.This bachelor's thesis deals with improvement of the promotion of SILEX Moravia s.r.o. The theoretical part is divided into two chapters. First of all, I describe the theory of the web presentation and subsequently the Facebook promotion is discussed. The practical part focuses on creating a new webdesign which is supposed to be more transparent for users and moreover the most effective for the company. The second part introduces the creation of a new Facebook page applied to test several promotion methods. The success rate has been examined and evaluated in the conclusion.
Keywords:
facebook; Google Analytics; online marketing; propagace; SILEX Moravia; sociálni sítě; webové stránky; www design