Original title:
Obchodná stratégia pre prodejňu s MINIT výrobkami
Authors:
Palovčíková, Karin Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Palovčíková, K. Obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Bakalářská práce. Brno: Mendělova univerzita v Brně, 2022. Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Začátek práce je zaměřený na terminologii strategického řízení. Pak na základe analýz vnitřního a vnějšího prostředí, analýzy zájmových skupin jsou odhaleny silné stránky, slabiny, příležitosti a hrozby. Následně je vytvořena SWOT analýza, ze které jsou navrženy strategické cíle. Ty slouží jako podklad pro majitelku prodejny na rozvoj podniku. Poslední část je zaměřena na diskusi návrhů a závěru.Palovčíková, K. Proposal of business strategy for a store with MINIT products. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2022. The aim of the bachelor thesis is a business strategy for a store with MINIT products. In the beginning is explained the terminology of strategic management. Based on internal and external environment and stakeholders analysis are reveal strengths, weaknesses, opportunities and threats. Subsequently is created aSWOTanalysis and then strategic goals are proposed. This goals are served as a basis for the development of the business owner. The last part is focused on the discussion of designed solutions.
Keywords:
7P anal; 7P analysis; analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; bachelor thesis; bakalářská práce; business strategy; external analysis; financial analysis; finanční analýza; franchising; internal analysis; obchodní strategie; poměrové ukazatele; Porter's five forces; Portrova analýza tržních sil; ratio indicators; SLEPT analysis; SLEPT analýza; stakeholders analysis; stakeholders analýza; strategic analysis; strategická analýza; SWOT analysis; SWOT analýza