Original title:
Návrh PR aktvít verejných vysokých škol voči zahraničným inštitúciám
Authors:
Havránková, Marta Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce přináší výsledky analýz marketingových nástrojů českých veřejných vysokých škol vůči zahraničním institucím, rozhodovacího chování zahraničních studentů, motivačních prvků zahraničních studentů, studovat v zahraničí. Vyhodnocení tří kvalitativních, dvou kvantitativních výzkumů a jejich porovnání se sekundárními daty, vedlo k návrhu souhrnného modelu "sedmi kroků". Také vedlo k doporučením při tvorbě marketingových strategií českých veřejných vysokých škol vůči zahraničním institucím.Diploma thesis is providing results of analysis of marketing tools of Czech public universities towards the foreign institutions, decisions behaviour of foreign students, motivation of foreign students to study abroad. The evaluation of three qualitative, two quantitative researches compared with secondary data led to the proposal of general model "model of seven steps". It also led to the recommendations for preparation of marketing strategies for Czech public universities towards foreign institutions.
Keywords:
marketingová komunikace; zahraniční instituce; zahraniční studenti; česká veřejná vysoká škola