Original title:
Podnikatelský plán internetového obchodu s náhradními díly historických vozů a jeho realizace
Authors:
Trnková, Ivana Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Podnikatelský plán internetového obchodu s náhradními díly historických vozů a jeho realizace. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá kompletním přepracováním elektronického obchodu s náhradními díly a literaturou pro historické vozy. V teoretické části jsou definovány pojmy týkající se sestavení podnikatelského plánu a je představena problematika tvorby webových stránek. Aby bylo možné vytvořit elektronický obchod, který bude splňovat požadavky současného zákazníka, je provedena podrobná analýza současné situace zahrnující průzkum trhu i srovnání s konkurencí. Dále jsou představeny možnosti tvorby e-shopu a zvolen ten nejvhodnější způsob. Získané poznatky jsou podkladem k vytvoření podnikatelského plánu, ověřujícího smysluplnost a konkurenceschopnost podnikatelského záměru. Na základě všech předchozích zjištění bude vytvořen nový elektronický obchod.Business plan of e-shop with spare parts of car oldtimers and its realisation. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. This bachelor thesis deals with a complete overwork of a spare parts and car oldtimers literature e-shop. The theoretical part defines notions related to a business plan compilation and the issue of a web page creation. A detailed analysis of a current situation including market research as well as competitiveness comparison is carried out to enable creation of an e-shop that would fulfil requirements of a modern customer. Moreover several possibilities of e-shop creation are introduced and the best option is chosen and implemented. The knowledge obtained by means of this analysis serve as a foundation for the business plan compilation that would verify meaningfulness and competitiveness of the business intention. A new e-shop will be created on the basis of all the previous findings.
Keywords:
doména; elektronický obchod; historický vůz; podnikatelský plán; redakční systém