Název:
Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra z pohledu učitelů střední odborné školy
Autoři:
Otavová, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce řeší problematiku vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na středních odborných školách. Problematika vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra bude řešena z pohledu pedagogů a to jak v teoretickém vyučování, tak v odborném výcviku. Teoretická část bakalářské práce vymezuje základní pojmy, které s problematikou vzdělávání žáků s autismem na středních odborných školách souvisí a popisuje možnosti využití metod práce s autistickými žáky. V empirické části práce bude využita kvantitativní metoda průzkumu, konkrétně použití dotazníku s uzavřenými i otevřenými otázkami.The bachelor's thesis addresses the issue of educating students with autism spectrum disorders in secondary vocational schools. The issue of educating pupils with autist spectrum disorders will be addressed from the perspective of teachers, both in theoretical teaching and in vocational training. The theoretical part of the bachelor's thesis defines the basic concepts that are related to the issue of education of pupils with autism at secondary vocational schools and describes the possibilities of using methods of working with autistic pupils. The empirical part of the work will use a quantitative research method, namely the use of questionnaires with closed and open questions.
Klíčová slova:
autism spectrum disorders; education; metody výuky; poruchy autistického spektra; secondary vocational school; střední odborná škola; teacher; teaching methods; učitel; vzdělávání