Název:
Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o.
Autoři:
Nekvindová, Dominika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nekvindová, D. Marketingová komunikace Nakladatelství JOTA, s.r.o. Bakalářská práce. Brno, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Nakladatelství JOTA, s.r.o., která je namířena jak na velkoobchodní a maloobchodní řetězce, tak i na koncové zákazníky nakladatelství. Teoretická část se věnuje objasnění odborné terminologie, především popisu marketingové komunikace a jejích nástrojů. v praktické části práce jsou pomocí analýzy aktuální situace v nakladatelství, analýzy konkurence v odvětví a segmentace popsány konkrétní návrhy marketingové komunikace, včetně předpokládané kalkulace nákladů.Nekvindová, D. Marketing communication of The Publishing house JOTA, s.r.o. Bachelor thesis. Brno, 2014. This bachelor thesis is occupied with marketing communication for JOTA publishing house, s.r.o., which is made for a wholesale and a retail distribution as well as for a final customers of the publishing house. The theoretical part is focused on a clarification of technical terms, mainly on a description of marketing communication and its instruments. In a practical part of the bachelor thesis are described particular proposals of marketing communication based on analysis of actual situation in the company, of competitors in a sector and segmentation, including expected calculation of costs.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace