Název:
Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozující neolympijské sporty
Autoři:
Pravcová, Kamila Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Pravcová, K. Využití sociálních médií pro podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozujících neolympijské sporty. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato diplomová práce se věnuje návrhu metodiky komunikační strategie vhodné pro sportovní oddíly provozující neolympijské sporty a systému jejich financování. V rámci návrhu komunikační strategie je kladen akcent na využití sociálních médií. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, odborné poznatky a proces tvorby komunikační strategie. Praktická část práce je založena na analýze primárních a sekundárních dat. Primární data jsou získána prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Na základě výsledků analýz je navržena metodika komunikační strategie, zaměřená především na podporu rozvoje a financování sportovních oddílů provozujících neolympijské sporty.Pravcová, K. Use of social media to support the development and financing of sports clubs operating non-Olympic sports. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020. This thesis deals with the design of methodical communication strategies for sports clubs operating non-Olympic sports and the system of their financing. Within the communication strategy, the accent is put on social media. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the basic concepts, professional knowledge and information and the process of creating the communication strategy. The practical part of the thesis is based on primary and secondary data analysis. Primary data are obtained through qualitative and quantitative research. Based on the results of the analysis, the communication strategy methodology is proposed, focused primarily on supporting the development and financing of sports clubs operating non-Olympic sports.
Klíčová slova:
communication strategy; financing; financování; floorball; florbal; komunikační strategie; neolympijské sporty; non-olympic sport; social media; sociální média