Název:
Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt
Autoři:
Myslivcová, Iveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá navržením marketingové strategie pro developerský projekt Rezidence Modřany. Práce je rozdělena na dvě důležité části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši je vysvětlena celá teorie potřebná pro vlastní práci. Ve které je nejprve stručně představena společnost, její stávající i budoucí projekt. Poté je rozebrána situační analýza za pomoci PESTE analýzy, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, vnitřní analýzy a sběru primárních dat. Na to navazuje SWOT analýza, která se skládá z příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek. V poslední řadě je navržena a doporučena celá marketingová strategie.This bachelor thesis is focused on proposal of the marketing strategy for the developer project Rezidence Modřany. The thesis is divided into two important parts, literary research and practical part. The whole theory needed for practical part is explained in the literary research. The company, its current and future project are then briefly introduced in this part. Then the situation analysis is analysed with the help of PESTE analysis, Porter's model of five competitive forces, internal anal-ysis and primary data are collected. This is followed by a SWOT analysis, which consists of opportunities, threats, strengths and weaknesses. Finally, the whole marketing strategy is designed and recommended.
Klíčová slova:
developer project; developerský projekt; internal environment; marketing strategy; marketingová strategie; PESTE analysis; PESTE analýza; Porter's model of five competitive forces; Porterův model pěti konkurenčních sil; primary data; primární data; SWOT analysis; SWOT analýza; vnitřní prostředí