Original title:
Návrh propagačních materiálů na podporu prodeje produktů podniku Kalada Luhačovice
Authors:
Jelenová, Veronika Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci podniku Kalada Luhačovice. Cílem práce je navrhnout nové propagační materiály na podporu prodeje zaměřené na konkrétní cílové skupiny, které nalákají nové i stávající zákazníky firmy. Nedílnou součástí práce je i vytvoření nového jednotného vizuálního stylu podniku, včetně návrhů nového logotypu firmy a firemních tiskovin. Práce obsahuje charakteristiku firmy, analýzu cílových skupin a nabídku produktů podniku, analýzu vnitřního a oborového prostředí. Práce se rovněž zabývá analýzou obecného prostředí prostřednictvím STEP analýzy. Analýza současného stavu podniku je vytvořena pomocí vypracovaného marketingového mixu. Na základě vypracovaných analýz je doporučena strategie, která podniku pomůže upevnit postavení na trhu a získat nové zákazníky. Dále je navrhnuta nová cílová skupina, na kterou by se firma mohla zaměřit, a jsou vytvořeny jednotlivé propagační materiály. Závěrem je tato problematika zhodnocena po finanční stránce a je navržena vhodná distribuce propagačních materiálů.This bachelor thesis focuses on promoting enterprise Kalada Luhačovice. The aim of the thesis is to design new promotional materials to support sales oriented on specific target groups which will entice new as well as existing customers of the company. Inseparable part of the thesis is the creation of a new single visual style of the firm, including proposals of a new company logo and corporate printed materials. The paper contains characteristics of the enterprise, analysis of target groups and company products' offering, analysis of internal and departmental environments. The thesis is also dealing with an analysis of general environment through STEP analysis. Analysis of current state of the company is based on mar-keting mix. Based on analysis there is recommended strategy. There is a new pro-posed target group which the company could focus on and unified promotional materials are created as well. By conclusion the issue is evaluated financially and appropriate way of distribution of promotional materials is suggested.
Keywords:
jednotný vizuální styl; marketingová komunikace; podpora prodeje; propagační materiály; reklama; segmentace