Original title:
Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky
Authors:
Viktorová, Kateřina Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Viktorová, K. Chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá vyhodnocením nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky. V literární rešerši je předložena konfrontace teoretických poznatků jednotlivých autorů na téma spotřební chování. V analytické části práce jsou definovány hlavní faktory, které vzešly z provedených analýz a působí na chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky. Vlivem získaných znalostí ohledně nejvýznamnějších faktorů jsou vytvořena doporučení pro firmy, jak nejlépe oslovit spotřebitelské segmenty.Viktorová, K. Consumer behaviour in the meat and meat products market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020. The thesis deals with the evaluation of the most important factors which influence consumers in the meat and meat products market. The literary research presents a confrontation of the theoretical knowledge of the individual authors on the topic of consumer behaviour. The analytical part of the thesis defines the main factors that arose from the performed analyses and affect consumer behaviour in the meat and meat products market. As a result of the knowledge gained about the most important factors recommendations are made for businesses to best address consumer segments.
Keywords:
consumer behaviour; marketing research; marketingový výzkum; masné výrobky; maso; meat; meat products; spotřební chování