Original title:
Podpora prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou
Authors:
Štulírová, Lenka Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce se zabývá podporou prodeje podniků působících na trhu s pleťovou kosmetikou. Cílem práce je zjistit, které nástroje podpory prodeje nejvíce ovlivňují chování respondentek při nákupu pleťových produktů. Literární přehled vymezuje pojmy, co to je podpora prodeje, spotřebitelské chování a kosmetika. Práce také zkoumá kosmetický trh, jeho vývoj v posledních letech a identifikuje faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu těchto produktů. Pro zpracování této práce byly využity techniky marketingového výzkumu, a to kvantitativní a kvalitativní výzkum. Výsledkem práce je zjištění nástrojů podpory prodeje ovlivňující nákupní chování při výběru pleťové kosmetiky a navrhnutí marketingových doporučení pro zainteresované subjekty působící na tomto trhu.The diploma thesis deals with the support of sales of companies operating in the skin care cosmetics market. The aim of the work is to find out which sales support tools most influence the behavior of respondents when buying skin care products. The literature review defines the concepts of what sales promotion, consumer behavior and cosmetics are. The work also examines the cosmetics market, its development in recent years and identifies the factors that influence consumers when buying these products. Marketing research techniques, quantitative and qualitative research, were used to process this work. The result of the work is the identification of sales support tools influencing the shopping behavior in the selection of skin care cosmetics and the design of marketing recommendations for stakeholders operating in this market.
Keywords:
chování spotřebitele; consumer behaviour; cosmetics market; kosmetický trh; marketing comunication; marketing research; marketingová komunikace; marketingový výzkum; pleťová kosmetika; podpora prodeje; sales promotion; skin care cosmetics