Original title:
Ekonomická teorie reklamy
Authors:
Kudrnová, Blanka ; Šťastný, Daniel (advisor) ; Chytilová, Helena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomické teorii reklamy. Reklama je faktorem, který ovlivňuje poptávku po produktu. Na začátku práce jsou rozlišeny tři přístupy k reklamě ? informativní, pohled měnících se preferencí a komplementární přístup. Další části se zabývají vztahem mezi reklamou a spotřebitelským přebytkem, tržní strukturou a blahobytem. Poslední část je zaměřena na empirickou analýzu a její srovnání s teorií. Zkoumání dopadů reklamy jsou zaměřena na cenu a kvalitu. Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na teoretické a empirické studie.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6854