Název: Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných řemeslných pivovarů v letech 2021-2023
Překlad názvu: Comparative analysis of marketing communication of selected craft breweries during 2021-2023
Autoři: Stanislav, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; obsahová analýza; online komunikace; pivovarnictví; sociální sítě; řemeslné pivo; brewing; content analysis; craft beer; marketing; online communication; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191438

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621392


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet