Název: Analýza postavení malého podniku na trhu bytového textilu jako základ pro stanovení strategie
Autoři: Škodáková, Julie ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je co nejvěrněji popsat podnik a analyzovat ho, nastínit další možnosti vývoje společnosti, na co by se měla zaměřit a které příležitosti využít. Pro tento účel jsem si vybrala podnik mé maminky, který na trhu bytového textilu funguje dlouhou dobu.
Klíčová slova: bytový textil; dotace; finanční analýza; malý podnik; SWOT analýza

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6210


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet