Název:
Analýza postavení malého podniku na trhu bytového textilu jako základ pro stanovení strategie
Autoři:
Škodáková, Julie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je co nejvěrněji popsat podnik a analyzovat ho, nastínit další možnosti vývoje společnosti, na co by se měla zaměřit a které příležitosti využít. Pro tento účel jsem si vybrala podnik mé maminky, který na trhu bytového textilu funguje dlouhou dobu.
Klíčová slova:
bytový textil; dotace; finanční analýza; malý podnik; SWOT analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5170