Název:
Analýza externích efektů na trhu cestovního ruchu
Autoři:
Havel, Radek ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je analýza argumentů pro angažovanost státu v marketingové politice cestovního ruchu prostřednictvím státní příspěvkové organizace - České centrály cestovního ruchu. Východiskem je kategorizace služby produkované touto agenturou z hlediska ekonomických klasifikačních kritérií a identifikace externích efektů, které z činnosti organizace a následně z průmyslu cestovního ruchu plynou. Výsledky studie odpovídají na otázku, do jaké míry a zda vůbec je existence a veřejné financování České centrály cestovního ruchu opodstatněné.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3736