Název:
Game Development for Assessment of Human Memory, Attention and Reflexes
Překlad názvu:
Game Development for Assessment of Human Memory, Attention and Reflexes
Autoři:
Petrovskyi, Denys ; Hussain, Yasir (oponent) ; Malik, Aamir Saeed (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
V této práci je podrobně popsán vývoj aplikace pro Android, která je určena k současnému hodnocení paměti, pozornosti a reflexů. Hlavním cílem bylo vytvořit interaktivní platformu, která uživatele nejen zapojí do kognitivních úkolů, ale také jim umožní sledovat jejich výkon v čase prostřednictvím statistické analýzy a grafů průběhu. Aplikace s využitím frameworku Flutter nabízí uživatelsky přívětivý a přehledný design a je integrována se službou Firebase pro efektivní správu uživatelských dat a ověřování. Projekt zahrnoval vývoj řady kognitivních modulů integrovaných do jediné hry, která se dynamicky přizpůsobuje výsledkům uživatele, čímž zajišťuje přesné hodnocení a zapojení uživatele. Uživatelské rozhraní bylo navrženo tak, aby bylo intuitivní a zajišťovalo snadné používání a přístupnost. Výsledky uživatelských testů ukazují, že aplikace úspěšně měří kognitivní schopnosti a poskytuje uživatelům cennou zpětnou vazbu, čímž podporuje neustálé zlepšování kognitivních schopností. Tato práce demonstruje potenciál herního hodnocení kognitivních schopností v mobilních aplikacích a přispívá k rozvoji oborů vzdělávacích technologií a kognitivní psychologie.
This thesis details the development of an Android application designed to simultaneously assess memory, attention and reflexes. The main goal was to create an interactive platform that not only engages users in cognitive tasks, but also allows them to track their performance over time through statistical analysis and progress graphs. Using the Flutter framework, the application offers a user-friendly and clear design, integrated with Firebase for efficient user data management and authentication. The project involved the development of a series of cognitive modules integrated into a single game that dynamically adjusts to the user's results, ensuring accurate assessments and user engagement. The user interface was designed to be intuitive, ensuring ease of use and accessibility. User test results show that the application successfully measures cognitive abilities and provides users with valuable feedback, thereby supporting continuous cognitive improvement. This work demonstrates the potential of gamified cognitive assessments in mobile applications, contributing to the fields of educational technology and cognitive psychology.
Klíčová slova:
attention; cloud firestore; cognitive assessment; cognitive functions; database management; firebase; flutter; game development; memory; real-time analytics; reflexes; user interface design; analýza v reálném čase; cloud firestore; firebase; flutter; kognitivní funkce; kognitivní hodnocení; návrh uživatelského rozhraní; paměť; pozornost; reflexy; správa databáze; vývoj her
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246894