Original title:
Interaktivní manuál v rozšířené realitě
Authors:
Přichystal, Filip ; Beran, Vítězslav (referee) ; Kapinus, Michal (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2024
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace s interaktivními manuály v rozšířené realitě. Uživatelé mohou manuály vytvářet díky umístění interaktivních objektů do prostoru. Ty mohou dále posouvat, otáčet a editovat jejich informace. Takto vytvořený manuál je uložen a uživatel je schopen si ho v aplikaci zobrazit. Aplikace byla implementovaná v herním enginu Unity. Práce obsahuje popis návrhu aplikace, postup implementace a její testování. Na základě testování byl vyhodnocen možný směr budoucího vývoje.
The goal of this thesis is to create mobile application, that provides interactive manuals in augmented reality. Users can create manuals by placing interactive objects in the space. These can further move, rotate and edit their information. The manual thus created is saved and user is able to view it in the application. The application was implemented in the Unity game engine. The thesis includes a description of the design of the application, the implementation procedure and its testing. Based on the testing, a possible direction for future development was made.
Keywords:
Android; AR; Aseprite; augmented reality; Blender; interactive manual; mobile application; Unity; user experience; user interface; Android; AR; Aseprite; Blender; interaktivní manuál; mobilní aplikace; rozšířená realita; Unity; uživatelské rozhraní; uživatelský zážitek
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/247501