Original title: Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s.
Translated title: Achievement´s key factor analysis of ABradio, joint stock company
Authors: Voráčková, Lenka ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Nebáznivý, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce odhaluje stěžejní faktory, jež stojí za úspěšnou aktivitou společnosti ABradio, a. s, která provozuje (kromě jiných činností) veliké množství rádiových stanic po internetu. Zároveň zjišťuje vnitřní i vnější negativní prvky ovlivňující podnik. Stručně se zabývá i konkurencí firmy na čekém trhu. V závěru je navržen postup na odstranění úzkých míst s cílem přispět k lepším výsledkům organizace a způsobu její činnosti uvnitř i navenek.
Keywords: internet; on line marketing; podnikatel; portfolio; SWOT analýza

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1077

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share