Original title:
Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s.
Translated title:
Achievement´s key factor analysis of ABradio, joint stock company
Authors:
Voráčková, Lenka ; Vojík, Vladimír (advisor) ; Nebáznivý, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce odhaluje stěžejní faktory, jež stojí za úspěšnou aktivitou společnosti ABradio, a. s, která provozuje (kromě jiných činností) veliké množství rádiových stanic po internetu. Zároveň zjišťuje vnitřní i vnější negativní prvky ovlivňující podnik. Stručně se zabývá i konkurencí firmy na čekém trhu. V závěru je navržen postup na odstranění úzkých míst s cílem přispět k lepším výsledkům organizace a způsobu její činnosti uvnitř i navenek.
Keywords:
internet; on line marketing; podnikatel; portfolio; SWOT analýza
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1077