Název:
Analýza klíčových faktorů úspěchu ABradia, a. s.
Překlad názvu:
Achievement´s key factor analysis of ABradio, joint stock company
Autoři:
Voráčková, Lenka ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Nebáznivý, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce odhaluje stěžejní faktory, jež stojí za úspěšnou aktivitou společnosti ABradio, a. s, která provozuje (kromě jiných činností) veliké množství rádiových stanic po internetu. Zároveň zjišťuje vnitřní i vnější negativní prvky ovlivňující podnik. Stručně se zabývá i konkurencí firmy na čekém trhu. V závěru je navržen postup na odstranění úzkých míst s cílem přispět k lepším výsledkům organizace a způsobu její činnosti uvnitř i navenek.
Klíčová slova:
internet; on line marketing; podnikatel; portfolio; SWOT analýza
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1077